sobota, 4 maja 2013

Rozdział I


Violetta
Gdy weszłam do domu Olga omało mnie nie udusiła, ze szczęścia. Nie mogłam wyrwać się z jej uścisku.
-Olga dusisz mnie-wyszeptałam.
-Oj przepraszam słoneczko, ja porostu się bardzo cieszę.
Nie chce mieć guwernantki, chce chodzić do normalnej szkoły, poznawać ludzi i co najważniejsze śpiewać!
-Tato?
-Tak Violu, słucham cię?
-No bo ja... chciałabym chodzić do normalnej szkoły.
-Violetta, wiesz że niemogę się zgodzić.
-No ale czemu?Co by mi się niby stało, kosmici by mnie porwali czy co?-Powiedziałam z ironią w głosie.
-No dobrze Violetto, pojedziesz z Ramallo obejrzeć różne szkoły.
-Dziękuje ci jesteś najlepszym ojciec-Przytuliłam go.
-Ramallo, chodź zobaczymy tą Szkołę, nazywa się Studio 21, i to podobno najlepsza szkoła muzyczna.
-Ależ Violetto, nie wiem czy twój ojciec zgodzi się na tą szkołę.
-Przekonam go zobaczysz, no chodź już.
Studio było wspaniałe, wszędzie słychać muzykę i tyle tu utalentowanych ludzi.
Leon
Zobaczyłem na korytarzu kolegę mojego taty, podszedłem się przywitać,a przy okazji zobaczyłem przepiękną dziewczynę która stała koło Ramallo.
-Witaj Ramallo.
-O Leon, a co ty tu robisz?
-Ja uczę się w Studio.
-A ty będziesz zdawać na egzaminy?
-Nie... nie wiem chciałabym.
-Może cię oprowadzę.
-Chętnie.
Pokazywałem jej pokoleji każdą salę, długo rozmawialiśmy dowiedziałem się że ma na imię Violetta, że kocha śpiewać ale ojciec jej zabrania, że nie zna nikogo, bo ciągle się gdzieś przeprowadza.
-Wiesz chciałbym żebyś chodziła do tej szkoły częściej bym cię widywała.Uśmiechnąłem się.
Violetta odwzajemniła uśmiech i podziękowała mi.
-Musze już iść, Pa
-Do zobaczenia.
Violetta
Pisałam w pamiętniku
,, Drogi pamiętniku, bardzo chciałabym uczyć się w Studio ale ojciec raczej mi niepozwoli. W studio poznałam Leona, jest naprawdę uroczy, ma takie ładne włosy i głos, no i te niepowtarzalne oczy.
Chyba się zakochałam, ale czy on we mnie też? Może on ma dziewczynę nic nie wiadomo.``
Leon
Violetta jest naprawdę bardzo ładna, miła i ma taki słodki głos. Co?!... co ja gadam przecież mam dziewczynę Ludmiłe, no ale do niej nic nie czuję, a to Violi, sam nie wiem może, wszystko się okażę. Jeżeli Ludmiła się dowie że podoba mi się ktoś inny to chyba wydłubie mi oczy, dlatego lepiej nikomu tego nie powiem.

By Natalia :33



1 komentarz: