poniedziałek, 13 maja 2013

Rozdział VIII

Violetta
Dzisiaj mam poznać nową guwernantkę podobna ma na imię Angie, tata mówi że jest bardzo miła, ale sama muszę się przekonać.O właśnie weszła.
-Witaj Violu, jestem Angie.
-Cześć.
-Wiem że możesz się nie cieszyć z guwernantki, ale obiecuje że ja nie jestm sztywna-zaśmiała się.
-Na pewno masz rację, ale po prostu jestem dzisiaj zamyślona.
-Ach, rozumiem, no to może zrobimy sobie kilka zdjęć?
-Okey, czemu nie.
Wybrałyśmy te które nam się najbardziej podobały:
Niektóre są śmieszne, ale wyszłyśmy zajefajnie, bardzo lubie Angie, z nią nie da się nudzić. Wkleiłam te zdjęcia do mojego pamiętnika, dowiedziałam się też że Angie jest nauczycielką w Studio 21. Musze się przygotować, zaraz przyjdą do mnie Camila, Fran i Maxi. Może zrobie sobie z nimi kilka zdjęć.
-Hej wam.
-O, cześć a co ty taka wesoła?-spytała Cami.
-A nic, może zrobimy sobie kilka zdjęć?
-Ok, czemu nie?
Haha, kocham ich, wyszły super zdjęcia, najśmieszniejsze jest to z Maxim, hahaha, dzięki Angie, pokochałam robić zdjęcia.
Maxi
Zastanawiam się czemu Camila nic do mnie nie czuje, no cóż jest z Andresem i jest szczęśliwa, swoją drogą od niedawna podoba mi się Naty, może ja jej też, musze jej to powiedzieć.
-Naty?
-Co?
-No bo ja chciałem ci powiedzieć że od pewnego czasu bardzo mi się podobasz.
Naty
O matko on naprawdę to powiedział, Jupii, przecież od dawna jestm w nim zakochana.
-Serio?-No bo ty też mi się podobasz.
-No to może zostaniesz moją dziewczyną?
-No pewnie.
-Chodź zrobimy sobie zdjęcie i wyślemy moim przyjaciołą.
-Okey.

Wyszliśmy tak słodko.


Przepraszam że taki krótki i bez sensu ale naprawde nie mam czasu bo musze się uczyć, a za pomysł ze zdjęciam dziękuje mojej koleżance Martynie!!





By Natalia :33





1 komentarz: